سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش محدود کردن کامنت ها در اپلیکیشن اینستاگرام

آموزش محدود کردن کامنت ها در اپلیکیشن اینستاگرام

اعتیاد در شبکه های مجازی و علی الخصوص اینستاگرام سبب شده است دنیا روز به روز بیشتربه این اپلیکیشن ها حساسیت خرج دهد. کامنت گذاری یکی از مهمترین قسمت های این اپ های گوشی های هوشمند میباشد. گاهی اوقات کامنت گذاری سببسلب آسایش صاحب اکانت می شود. در این مطلبقصدداریم بهاین موضوع بپردازیم و راهکارهایی را برایاین مشکل بیان کنیم.

کامنت ها بلای سلبریتی ها

قرار دادن یک پست تحریک آمیز در اکانتی با تعداد دنبال کننده بالا یعنی خودکشی. بارها شاهد آن بودهایم که کامنت هایی با مضمون زشت و ناپسنددراین اکانت ها و در زیر پست ها درج شده است. در آپدیت جدید اینستاگرم قابلیتی وجود دارد که می تواند کامنت های کاربرانرا محدود نماید. یکی ازراه های محدود کردن افراد انتخاب حالت خصوصی می باشد. شما می توانیدباانتخاب این حالت از فضولی دیگران در اکانت خود جلوگیری نمایید و اجازه بازدید از پست های خود و کامنت گذاری را به آنها ندهید.

محدود سازی کامنت ها در اپلیکیشن اینستاگرام

محدود کردن کامنت ها از طریق فرایندی پیش می رود که در ابتدا نیازمند آپدیت بودن اینستاگرام شما دارد. در نتیجه ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خودرا به آخرین نسخه بروز نمایید.

اپلیکیشن خودرا اجرا نمایید

به قسمت پروفایل مراجعه کنید، حال تنظیمات را انتخاب نموده و دراینستاگرام اندروید برروی گزینه سه نقطه یا  دراینستاگرام iOS برروی گزینه چرخدنده کلیک نمایید

  • سپس برروی گزینه Comments رفته و این گزینه را انتخاب کنید 
  • حالا برروی Allow Comments Fromضربه بزنید– اگر اکانت شما عمومی می باشد این گزینه را انتخاب کنید
  • سپس با توجه به نیاز خود مشخص نمایید چه افرادی پست های شما را ببینند و برای شما کامنت بگذارند.